Zasady przyjmowania klientów w Poradni w czasie epidemii COVID-19
Zasady przyjmowania klientów w Poradni w czasie epidemii COVID-19
Zgłaszanie i odwoływanie wizyt oraz rejestracja dzieci i młodzieży odbywa się telefonicznie – 43 823 36 34 lub 733 905 442. Wizyty klientów są umawiane na konkretną datę i godzinę tylko telefonicznie.
Dokumenty składane przez rodziców podlegają 48-godzinnej kwarantannie (2 dni).
Na wizytę do poradni dziecko przychodzi z jednym rodzicem.
Rodzic ani dziecko nie mogą mieć widocznych objawów infekcji. Rodzic przed wejściem na teren budynku wypełnienia ankietę epidemiologiczną (załącznik 1). Dziecko i rodzic mają mierzoną temperaturę (termometr bezdotykowy).
Na podstawie informacji wynikających z w/w ankiety (chociaż jednej odpowiedzi TAK), widocznych objawów infekcji lub temperatury ciała 37,5 oraz wyższej, zasadna jest odmowa przyjęcia dziecka i rodzica oraz poinstruowanie o konieczności konsultacji z lekarzem lub stacją sanitarno-epidemiologiczną.
Na terenie poradni rodzic i dziecko przebywają w ochronnych rękawiczkach oraz w maseczce zakrywającej usta i nos z wyłączeniem:
dziecka do ukończenia 4. roku życia;
dziecka, które nie może zakrywać ust lub nosa z powodu stanu zdrowia, całościowych zaburzeń rozwoju, zaburzeń psychicznych, niepełnosprawności intelektualnej w stopniu umiarkowanym, znacznym albo głębokim lub innych trudności w samodzielnym zakryciu lub odkryciu ust i nosa.
Osoby przyjmowane są zobowiązane do posiadania i korzystania w trakcie pobytu w poradni z własnych długopisów, kredek, ołówków, gumek do ścierania, o czym są informowani w trakcie umawiania na wizytę.